שיווק חדר כושר | שיווק אימונים אישיים | שיווק קרוספיט | שיווק פילאטיס

למה עסקים בתחום הכושר והספורט לא רואים תוצאות משיווק?

רוצים ללמוד עוד על ניהול, שיווק ומכירות לתחומי הכושר והספורט?

קחו את הצעד הראשון :

erows
[pojo-form id="3878"]

שיווק חדר כושר | שיווק אימונים אישיים | שיווק קרוספיט | שיווק פילאטיס

 

למה עסקים בתחום הכושר והספורט לא רואים תוצאות משיווק?

אם אתם מקצוענים בתחום הכושר והספורט, בטח התנסתם באיזושהי הזדמנות בפרסום באחת מהמדיות הבאות :

שיווק בפייסבוק , שיווק בפליירים, שיווק בעזרת מודעות בעיתון, שיווק בעזרת שילוט חוצות או אפילו שיווק בעזרת כרטיסי ביקור.

המון מקצוענים מהתחום שלנו :

  1. ניסו
  2. התאכזבו
  3. הגיעו למסקנה שאצלהם : "רק שיווק מה פה לאוזן עובד!"

האמת היא שהם די צודקים 🙂

שיווק מפה לאוזן, במיוחד בתחומי הבריאות, הכושר והספורט זו דרך אפקטיבית ביותר להביא לקוחות חדשים.

אבל לצערינו, בעידן בו אנו חיים זה פשוט לא מספיק!

בשיווק מפה לאוזן אין לנו שליטה על כמה פניות נקבל ועל מתי נקבל אותן.

אם נציץ במודעה טיפוסית של עסקים מתחום הכושר והספורט, נוכל להבין מדוע הם ממש מאוכזבים מהתוצאה השיווקית שהם מקבלים / לא מקבלים :

שיווק חדר כושר | שיווק אימונים אישיים | שיווק קרוספיט | שיווק פילאטיס
שיווק חדר כושר | שיווק אימונים אישיים | שיווק קרוספיט | שיווק פילאטיס

 

התמונה המצורפת נותנת לנו הצצה אל איך נראת מודעה טיפוסית לחדר כושר, מאמן אישי, סטודיו קרוספיט או פילאטיס מכשירים.

יש תמונה מרתיעה מאוד.

המון מלל לגבי המוצר / שירות שלנו.

מילים שהמתאמנים הפוטנציאליים שלנו לא מבינים : "היפרטרופיה" , "אימונים פונקציונאליים".

הפוקוס כאן הוא על השירות, על בעל העסק, המראה ושנות הנסיון שלו.

זה שיווק פחות אפקטיבי ולא פלא שהוא לא מביא הרבה תוצאות…

 

מנגד : מומלץ שבשיווק שלנו הפוקוס יהיה על הלקוח.

כל לקוח שואל את עצמו בטרם הוא פונה להתעניין במוצר או שירות : אילו תועלות אקבל ממנו?

ולכן עלינו להתמקד בפתרון בעיות וכאבים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו במקום לספר עוד ועוד על עצמנו.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על 

שיווק חדר כושר | שיווק אימונים אישיים | שיווק קרוספיט | שיווק פילאטיס 

הצעד הראשון הוא זה :

erows

[pojo-form id="38788"]

 

 

שיווק חדר כושר | שיווק אימונים אישיים | שיווק קרוספיט | שיווק פילאטיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *