למה חשוב להשקיע בשירות ושימור לקוחות בתחום הכושר והספורט?
אם אתם רוצים ללמוד עוד על ניהול, שיווק ומכירות לתחומי הכושר והספורט
מלאו פרטים כאן :
[pojo-form id="3878"]
למה חשוב להשקיע בשירות ושימור לקוחות בתחום הכושר והספורט?
היי חברים, והפעם בטיפ השבוע נעסוק בנושא -למה חשוב להשקיע בשירות ושימור לקוחות בתחום הכושר והספורט?
אם אתם עוקבים כבר אחרי הטיפים שלנו אתם בטח יודעים שאנחנו מדברים הרבה על שיווק ומכירות בתחום הכושר והספורט.
אחד האספקטים שאנחנו בתחום הכושר מזניחים או שוכחים לעיתים קרובות הוא נושא שירות ושימור הלקוחות.
הסטטיסטיקה מראה שכדי לצרף לקוח אחד חדש לשירות שלנו נדרשת השקעה של עד פי 5 בהשוואה לשימור לקוח קיים.
זה נובע מכך שכדי לצרף לקוח חדש אני צריך להשקיע ב :
שיווק – שעולה לי כסף
מכירות – בין אם על ידי עובד (שעולה לי כסף) או בעצמי
זמן – שכידוע לכולנו שווה לנו הרבה יותר מכסף
בונוסים ועמלות – שעולים כסף 🙂
כל אלו יעלו לנו עד פי 5 בהשוואה ללתת ללקוחות שלנו שירות מצויין, להפוך אותם לאוהדים שלנו – ולבסוף לגרום להם להביא את החברים שלהם אלינו כלקוחות.
אחד הנתונים המשמעותיים ביותר בנוגע לשירות ושימור הלקוחות שלנו הוא :
מידת ההתמדה של הלקוח לאורך זמן.
לקוח שכבר לא הגיע תקופה, הוא כנראה לקוח שלא ימשיך איתנו לאורך זמן.
זה לא חלילה שהוא יאשים אותנו – לרוב הוא יאשים את עצמו במצב.
אך עדיין השורה התחתונה היא שהוא לא ימליץ ולא נהנה ממנו כלקוח לפרק זמן רב כפי שהיינו רוצים.
עולם השירות הוא רוחב ומגוון, אבל הנתון המשמעותי ביותר בנוגע להגברת הסיכוי לשימור לקוחות לאורך זמן הוא
מידת ההתמדה שלו!
שימו פוקוס על הנושא ותהנו מלקוח שמח, נאמן וממליץ 🙂
אם אהבתם את הטיפ נשמח אם תשתפו אותו כדי שגם חברים וקולגות יפיקו ממנו ערך.
ואם אתם רוצים ללמוד עוד על ניהול, שיווק ומכירות לתחומי הכושר והספורט
מלאו פרטים כאן :
[pojo-form id="3878"]
למה חשוב להשקיע בשירות ושימור לקוחות בתחום הכושר והספורט?
| חדר כושר | מאמן אישי | פילאטיס | קרוספיט | TRX |