[popup_manager id="1"] |
אז השקעתם, חשבתם, בזבזתם זמן וכסף על שיווק והלקוחות פשוט לא מגיעים?
יתכן ואתם נופלים באחת (או יותר) מהטעויות האלו:
טעות מספר 1 : לחפור על המוצר / השירות שלכם!
בואו נגיד את האמת : אתם לא מעניינים, לפחות לא את הלקוח שלכם.
הלקוח מתעניין בדבר אחד בלבד – הוא עצמו.
במקום לספר על כמה תעודות יש לכם כמאמנים אישיים, או איזה ציוד מדהים יש לכם בחדר הכושר עצרו וחשבו
"מה עשוי לעניין את הלקוח שלי?"
טעות מספר 2 : יותר מדי מלל!
יש לכם עודף של זמן? ברור שלא!
גם לא ללקוח שלכם.
לא סתם נאמר : "תמונה אחת שווה 1000 מילים".
במקום לספר ללקוח שלכם סיפור על פני מודעת פרסום שלמה, נסו לתפוס את תשומת ליבו על ידי תמונה רלוונטית
כאשר במדיה הדיגיטלית ניתן ומומלץ להשתמש בסרטון. אחוזי התגובה שלכם ישתפרו בצורה מטורפת רק עקב שינוי קטן זה.
טעות מספר 3 : לחשוב שהמוצר / שירות שלכם מתאים לכולם
אם אתם חושבים שאתם מתאימים לכל סוגי האוכלוסייה אתם מפספסים בגדול.
אחת ההחלטות החשובות ביותר שמומלץ שתקבלו היא : "למי אני לא משווק ומוכר"?
אתה לא יכול לבנות חדר כושר במרתף עמוס בברזלים וגברים שריריים ומזיעים שמתאמנים בלי חולצה ולצפות שלגברת
בת ה 57 יהיה נעים ונוח להגיע להתאמן אצלך. לדבר הזה קוראים בשפה השיווקית : פילוח שוק.
בחרו את קהל המטרה שלכם, הגדירו אותו בבירור על בסיס : גיל, מין, מיקום מגורים, מעמד סוציו-אקונומי. כך ניתן יהיה לזקק את
המסר השיווקי שלכם בהתאם לקהל המטרה.
טעות מספר 4 : לקחת את עצמכם יותר מדי ברצינות
הומור הוא גורם הנעה (מלשון להניע) מצוין. בנוסף הוא מחבר בין אנשים לאנשים אחרים וגם בין אנשים לעסקים.
נסו לשלב בשיווק שלכם כפית וחצי של הומור לכל 100 גרם פרסומת (הבנתם? 🙂 )
חשבו על זה כך : אם גרמתם ללקוח הפוטנציאלי שלכם לחייך -> אתם בכיוון הנכון.
טעות מספר 5 : מה עם ההנעה לפעולה?
הלקוח הטיפוסי שלנו צריך לקבל כ"כ הרבה החלטות ביום… בדיוק כמונו.
מה לאכול? מה ללבוש? באיזו דרך להגיע היום לעבודה? דברים כבדים…
עשו לו (ולעצמכם) טובה – תגידו לו בפירוש מה אתם רוצים שיעשה לאחר שצפה במסר הפרסומי שלכם :
"לפרטים נוספים לחץ כאן!"
"התקשר עכשיו : 03-90000000"
"לכל המידע שלח SMS עם שמך המלא למספר 050-0000000"
קפיש?
רוצים ללמוד עוד על שיווק לתחום הכושר והספורט בקורס שלנו?
דברו איתנו :
[pojo-form id="3878"] |