גיוס, קליטה, הכשרה, ניהול ישיר, מחלה, חופש, מבחנים, הודעה על עזיבה, פנסיה, פיצויים וחוזר חלילה .. כל זה לא!
נציגי הטלמרקטינג יפנו וישלחו מסמכים בשם החברה. נחוץ מאוד למאמנים אישיים או בעלי מקצוע יחידים.
קשר ישיר עם מנהלי המוקד בכל שעות העבודה, קבלת מדדי תפוקה וסטטוס מצב טיפול ע"פ בקשתך, אפשרות לעצור את השירות בכל עת.
אין צורך לדאוג לעמדות עבודה, מחשב, טלפון, תשתיות תקשורת.
עשייה משותפת, חשיבה משותפת, הסקת מסקנות, תכנון להמשך – יש עם מי להתייעץ.
כבעלי עסקים יש לכם אחריות כוללת על העסק ואם נוסיף על כך שגם עליכם להדריך ולאמן בעצמכם תתקשו להיות ממוקדים בתהליכי מכירה שצורכים תשומת לב ומעקב.
גם אם יש לכם את האוריינטציה למכירות, המיומנות נרכשת רק כשעוסקים בביצוע שיחות מכירה שוב ושוב, לומדים וצורבים את האמירות והמשפטים שמשפיעים יותר ומניעים את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה.
נציגי הטלמרקטינג עוברים הכשרות והדרכות לביצוע שיחות מכירה ברמת מיומנות גבוהה, בנוסף כל שיחה מבוקרת ומפוקחת ע"י מנהלי המוקד.
אין יותר נח מזה שבכל הקשור לכסף קיימת פונקציה אחרת שטורחת לעקוב, לבצע שיחות מכירה וגבייה עם הלקוחות. זה מאפשר לך כבעל/ת העסק לדון עם הלקוחות שלך בתחום המקצועי גרידא. (על אחת כמה וכמה אם אתם כבעלי העסק גם מאמנים ומדריכים בעסק)
תהליכי מכירה לוקחים זמן. השגתם בטלפון, תיאום הפגישה, ווידואי הפגישה, מעקב אחרי פגישה, גבייה, הפקת חשבוניות וקבלות. ניהול והכשרת עובדים שיעשו זאת גם כן לוקח זמן.