מכירות חדר כושר | מכירות אימון כושר אישי | מכירות קרוספיט | מכירות פילאטיס | מכירות סטודיו

מהו הזמן הטוב ביותר לחזור ללקוחות שהתעניינו באימון?

רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס הניהול שלנו שכולל 6 מפגשים ממוקדים על : איך מנהלים עסק מצליח בתחום הכושר והספורט?

[pojo-form id="3878"]

מהו הזמן הטוב ביותר לחזור ללקוחות שהתעניינו באימון?

 

היי חברים,  – היום אני רוצה לדבר איתכם על מהו הזמן הטוב ביותר לחזור ללקוחות שהתעניינו באימון?

 

אם צפיתם בטיפ של השבוע הקודם "למה אסור להתכתב עם לקוחות מתעניינים בווטסאפ" אתם בטח יודעים כבר ששיחה טלפונית תהיה עדיפה. אם לא תנו קליק אחרכך על הקישור בתגובה הראשונה J

עכשיו נשאלת השאלה מהו הזמן הטוב ביותר לחזור ללקוחות מתעניינים?

ישנן הרבה תאוריות בנוגע למתי כדי לחזור ללקוחות מתעניינים :

  1. תאוריה אחת אומרת שבשעות הבוקר – מאחר ובשעה הזו הם משתעמים בעבודה או בלימודים ולכן ישמחו לקבל שיחה מכם שתעביר להם את הזמן.
  2. תאוריה אחרת אומרת שדווקא בשעות הערב – מאחר והם פחות טרודים בעבודה ופנויים להקשיב למה שיש לנו לספר.
  3. אחרים אומרים שדווקא בשעות הצהריים – אחרי שאכלו ארוחה טובה והם יותר מרוכזים ופחות עצבניים.

אני כאן היום כדי להגיד לכם: לא, לא ולא!

 

הזמן הכי טוב לחזור ללקוח מתעניין הוא (צליל של תופים…) :

שניה שהוא ביצע את הפניה!

אני מכיר מאמנים ובעלי עסקים שלוקחים את הזמן כדי לא להראות "נואשים" או "לחוצים" מדי בעיני הלקוח הפוטנציאלי שלהם. כמו הבדיחה על הפולניה שנותנת לטלפון לצלצל דקה שלמה לפני שהיא עונה כדי שיחשבו שיש לה בית גדול.

חבר'ה, זה בדיוק הפוך.

אחד הדברים שהכי חשובים ללקוחות שלנו – זה הזמן שלהם!

אם לקוח התעניין ופנה עכשיו, סימן שהוא מעוניין ופנוי – עכשיו!

אחר כך הוא יכול להיכנס לפגישה, לקבל טלפון מהגננת לקחת את הילד מהגן כי הוא לא מרגיש טוב, להכנס לשיעור בלימודים – בקיצור הוא פחות פנוי ופחות נכון לקבל מכם שיחה.

 

לקוחות מתעניינים שמקבלים טלפון שניה (טוב, אפשר גם דקה) אחרי שהם פנו אליכם – יופתעו לחיוב ממהירות התגובה שלכם. אתם תמיד תוכלו להגיד בחצי חיוך שאתם מאמני כושר וחייבים לשמש דוגמא אישית J

 

לכן מהיום והלאה בכל פעם שמישהו שולח לכם הודעה בפייסבוק, שולח סמס או משאיר פרטים בדף הנחיתה – דאגו לקבל על כך התראה בטלפון הנייד, עזבו הכל והתקשרו עליו מיד!

כך נגדיל בצורה משמעותית את אחוזי הסגירה שלנו מפניות נכנסות ונעזור ליותר אנשים להתחיל להתאמן : איתנו ועכשיו!

 

אם אהבתם את הסרטון נשמח אם תשתפו אותו כדי שגם חברים וקולגות יוכלו להפיק ממנו ערך.

ואת אתם רוצים לקבל פרטים נוספים על קורס הניהול שלנו שכולל 6 מפגשים ממוקדים על : איך מנהלים עסק מצליח בתחום הכושר והספורט – כל מה שאתם צרכים לעשות זה להקליק על הקישור J
[pojo-form id="3878"]

 

מכירות חדר כושר | מכירות אימון כושר אישי | מכירות קרוספיט | מכירות פילאטיס | מכירות סטודיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *