האם מקצועיות בתחום הכושר והספורט מבטיחה הצלחה עסקית?
רוצים להיות מקצוענים בתחום הכושר והספורט?
[pojo-form id="3878"]
האם מקצועיות בתחום הכושר והספורט מבטיחה הצלחה עסקית?
היי אני נועם והיום אני רוצה לבדוק אתכם האם מקצועיות בתחום הכושר והספורט מבטיחה הצלחה עסקית?
בעלי עסקים ומאמנים אישיים מספרים ללקוחות שלהם שכדאי להם להתאמן דווקא אתם בגלל המקצועיות. הם לרוב מפרטים לגבי שנות הניסיון שלהם, ההכשרות שהם עברו ותחומי ההתמחות המקצועיים שלהם.
בואו נסתכל על זה מנקודת המבט של הלקוח :
סביר להניח שלכל מקום אליו הוא יפנה יספרו לו שהמקום הוא הכי מקצועי ועם הציוד הטוב ביותר. כולנו יודעים שרוב הלקוחות שלנו לא עברו הכשרה בתחום האימון הגופני ולכן אין להם את הכלים כדי להחליט : מי יותר מקצועי.
ישנם המון בעלי מקצוע סופר מקצועיים שפותחים את השבוע עם יומן אימונים חצי מלא או עם סטודיו בתפוסה חלקית בלבד. הם מתעדכנים בנוגע לחידושים בתחום, יש להם ארגז כלים מקצועי, עשיר ומגוון והם יודעים באיזה כלי להשתמש עבור כל מתאמן ומתאמן – אבל עדיין לא נהנים מרווחה כלכלית.
מכאן אנחנו יכולים להסיק שכדי להגיע להצלחה עסקית אנחנו חייבים להבין שכמקצוענים בתחום הכושר והספורט – מקצועיות בתחום הכושר הגופני היא חשובה מאוד – אבל לא מספיקה.
הסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו בראש של : "בסוף מי שרוצה קונה" הוא פשוט לא נכון.
הלקוחות שלנו צרכים מאתנו פתרונות מקצועיים לצד תמיכה, מוטיבציה ועידוד בלתי פוסק.
וזה בדיוק ההבדל בין מקצועיות למקצוענות על פי ד"ר רוביק רוזנטל :
"מקצועי" פירושו "על פי דרישות המקצוע": "אבי עשה עבודה מקצועית"
"מקצוען" פירושו "פועל בתחום התמחותו באופן מושלם": "דוד הוא מקצוען אמיתי".
כדי להיות מקצוענים בתחומינו :
אנחנו צרכים לתת ללקוחות מוטיבציה לפנות אלינו ולהתעניין באימונים – קוראים לזה שיווק.
אנחנו צרכים לתת להם מוטיבציה לקבל החלטה ולהתחיל להתאמן איתנו – קוראים לזה מכירות.
ואנחנו צרכים לתת להם מוטיבציה להמשיך להתאמן אצלנו – לזה אנחנו קוראים שימור לקוחות.
כשאנחנו מקצוענים אמיתיים – אף אחד לא יכול לעצור אותנו !
רוצים ללמוד עוד על ניהול, שיווק ומכירות לתחומי הכושר והספורט?
[pojo-form id="3878"]