גיוס לקוחות חדר כושר | גיוס לקוחות אימון אישי | גיוס לקוחות קרוספיט | גיוס לקוחות פילאטיס מכשירים | קבוצת ריצה

מיהו הלקוח המושלם לתחום הכושר והספורט?

לפרטים על קורס הניהול שלנו :
[pojo-form id="3878"]

מיהו הלקוח המושלם לתחום הכושר והספורט.

בניגוד לדעה הרווחת – לא כל הלקוחות שווים.

נכון, זה לא יפה להגיד וגם לא פוליטיקלי-קורקט – אבל זו האמת.

כדי לדעת מיהם הלקוחות המצויינים שלנו, כאלו שאנחנו רוצים, שמנו לב ל 3 קריטריונים של לקוח מצויין :

 

1.קריטריון ראשון : לקוח טוב הוא לקוח משלם!

כאן אנחנו מדברים על לקוח שמוסר התשלומים שלו גבוה, לא חוזרים לו צ'קים, הוא משלם בזמן ואף לא נבהל מהעלאת מחירים אחת לתקופה.

 

2. קריטריון שני : לקוח טוב הוא לקוח מתמיד!

כל מי שבתחום יודע שהתמדה היא המפתח להצלחה : גם בקרב הלקוחות שלנו וגם עבורינו.

לקוח שמתמיד יראה תוצאות, ימשיך ויגיע – ולבסוף יחדש את המנוי / חבילת האימונים האישיים שלו בקלות וללא כל בעיה.

לעומת זאת לקוחות שאינם מתמידים בפעילות נמצאים בסכנת ביטול ונשירה מידיות.

 

3. קריטריון שלישי : לקוח טוב הוא לקוח ממליץ!

אין דבר כיף יותר מלקבל המלצה מצד לקוח מרוצה. חבר מביא חבר הוא אמצעי השיווק האפקטיבי ביותר בתחום שלנו, כך שלקוח שכל כל מרוצה מאיתנו (ומעצמו) עד כי הוא לא רק משלם את המחיר שאנו מבקשים ומתמיד בפעילות – הוא גם מפרגן ומספר לחבריו עלינו, נרצה אותו ועוד לקוחות כמוהו 🙂

 

אז לסיכום,

3 הקריטריונים ללקוח מושלם :

  1. משלם
  2. מתמיד
  3. ממליץ

אם אהבתם את הטיפ נשמח אם תשתפו אותו כדי שיוכל לתת ערך גם לחברים ולקולגות.

 

ואם אתם רוצה לקבל כלים פרקטיים נוספים

להקמה וניהול של עסק מצליח בתחום הכושר והספורט

דברו איתנו :
[pojo-form id="3878"]

 

גיוס לקוחות חדר כושר | גיוס לקוחות אימון אישי | גיוס לקוחות קרוספיט | גיוס לקוחות פילאטיס מכשירים | קבוצת ריצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *